за темою «ПЕРСЬКО-ТАДЖИЦЬКА ПОЕЗІЯ»
у формі гри «ЩАСЛИВИЙ ВИПАДОК»
Мета. Узагальнити знання учнів за темою; вчити
аналізувати власні досягнення; розвивати мовлення, пам’ять, увагу, творче,
логічне мислення; розвивати комунікативну компетенцію (уміння працювати у
групі); виховувати повагу до думки іншого, інтерес до культури, літератури
народів світу.
Вчитель Я вітаю вас усіх на літературній грі «Щасливий випадок», яка присвячена
персько-таджицькій
поезії. Право зустрітися зі щасливим
випадком
виборюватимуть
дві команди: (назви команд).
Звичайно, кожна команда мріє, щоб щасливий
випадок трапився саме з нею, але, якщо вірити великому італійцеві Леонардо да
Вінчі, «щастя достанеться тому, хто багато працює», бо ще відомий
давньогрецький драматург Софокл застерігав: «Щастя не допомагає недбайливим».
Та бути лише працелюбним і дбайливим замало, бо треба ще вміти виборювати
щастя.
Оці дві команди вестимуть боротьбу за
перемогу. Для справедливого ходу гри оберемо журі.
|