Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 02.05.2024, 11:59

Троїцько-Харцизька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 18

Меню сайту
Наше опитування
Найактивніша категорія учасників на сайті:
Всього відповідей: 5
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Робота з обдарованими дітьми

Актуальність проблеми

          Проблема роботи з обдарованими учнями надзвичайно актуальна для сучасного суспільства. До школи пред'являються сьогодні високі вимоги. А що означає для батьків і суспільства "хороша школа”?: 
  - Це школа, де добре учать по всіх предметах, а після закінчення діти легко вступають до вузів.
  - В цій школі повинні викладати висококваліфіковані і інтелігентні педагоги.
  - У школі мають бути свої традиції. 
  - Школа повинна давати сучасну освіту.
  - В хорошій школі поважають особу дитяти, з ним займаються не лише на уроках, але і в системі додаткової освіти.
           Саме тому так поважно визначити основні завдання і напрями роботи  з обдарованими дітьми в системі додаткової освіти.
           Проте, перш ніж говорити про роботу з обдарованими дітьми, необхідно визначитися, про що, власне, ми вестимемо мову. Термінологія, використовувана при характеристиці пізнавальних можливостей що вчаться, включає такі поняття як: здібності, талант, обдарованість, геніальність.
           Здібностями називають індивідуальні особливості особи, що допомагають їй успішно займатися певною діяльністю.
           Талантом називають видатні здібності, високу міру обдарованості в якій-небудь діяльності. Найчастіше талант виявляється в якійсь певній сфері.
           Геніальність – вища міра розвитку таланту, зв'язана вона із створенням якісно нових, унікальних творінь, відкриттям раніше незвіданих доріг творчості.
          Обдарованість - розуміють  як системна якість   психіки,   яка   визначає  можливість  досягнення людиною      вищих   результатів   в   одному   або   декількох   видах діяльності в порівнянні з іншими людьми, що розвивається протягом життя.
         Обдароване   дитя   -   це  дитя,   яке   виділяється   яскравими, очевидними,  інколи видатними досягненнями (або має внутрішні посилки для таких досягнень) в тому або іншому виді діяльності.
         Програма    «Обдаровані    діти»    об'єднує    блоки    основної    і додаткової  освіти  через  педагогічний  для психологотипу блок  для  створення гарантованих можливостей з метою розвитку здібностей  обдарованих дітей.
        Виявлення обдарованих дітей повинне починатися вже в початковій школі на основі спостереження, вивчення психологічних особливостей, мови, пам'яті, логічного мислення. Робота з обдарованими і такими, що здатними вчаться, їх пошук, виявлення і розвиток повинні стати одним з найважливіших аспектів діяльності школи. 
        Визначення обдарованих дітей:
       -    мають          вищі     в порівнянні з     більшістю інтелектуальні   здібності,   сприйнятливість   до   учення, творчі можливості і прояви;
       -   мають домінуючу активну пізнавальну потребу; 
       -   переживають радість від добування знань, розумової праці.
       Життя вимагає від школи підготовки випускника, здатного адаптуватися до змінних умов, комунікабельного і компетентного

Форма входу
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz