Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Четвер, 02.05.2024, 11:59 |
Троїцько-Харцизька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 18 | |
Вітаю Вас Гість |
|
Робота з обдарованими дітьмиАктуальність проблеми Проблема роботи з обдарованими учнями надзвичайно актуальна для сучасного суспільства. До школи пред'являються сьогодні високі вимоги. А що означає для батьків і суспільства "хороша школа”?: - Це школа, де добре учать по всіх предметах, а після закінчення діти легко вступають до вузів. - В цій школі повинні викладати висококваліфіковані і інтелігентні педагоги. - У школі мають бути свої традиції. - Школа повинна давати сучасну освіту. - В хорошій школі поважають особу дитяти, з ним займаються не лише на уроках, але і в системі додаткової освіти. Саме тому так поважно визначити основні завдання і напрями роботи з обдарованими дітьми в системі додаткової освіти. Проте, перш ніж говорити про роботу з обдарованими дітьми, необхідно визначитися, про що, власне, ми вестимемо мову. Термінологія, використовувана при характеристиці пізнавальних можливостей що вчаться, включає такі поняття як: здібності, талант, обдарованість, геніальність. Здібностями називають індивідуальні особливості особи, що допомагають їй успішно займатися певною діяльністю. Талантом називають видатні здібності, високу міру обдарованості в якій-небудь діяльності. Найчастіше талант виявляється в якійсь певній сфері. Геніальність – вища міра розвитку таланту, зв'язана вона із створенням якісно нових, унікальних творінь, відкриттям раніше незвіданих доріг творчості. Обдарованість - розуміють як системна якість психіки, яка визначає можливість досягнення людиною вищих результатів в одному або декількох видах діяльності в порівнянні з іншими людьми, що розвивається протягом життя. Обдароване дитя - це дитя, яке виділяється яскравими, очевидними, інколи видатними досягненнями (або має внутрішні посилки для таких досягнень) в тому або іншому виді діяльності. Програма «Обдаровані діти» об'єднує блоки основної і додаткової освіти через педагогічний для психологотипу блок для створення гарантованих можливостей з метою розвитку здібностей обдарованих дітей. Виявлення обдарованих дітей повинне починатися вже в початковій школі на основі спостереження, вивчення психологічних особливостей, мови, пам'яті, логічного мислення. Робота з обдарованими і такими, що здатними вчаться, їх пошук, виявлення і розвиток повинні стати одним з найважливіших аспектів діяльності школи. Визначення обдарованих дітей: - мають вищі в порівнянні з більшістю інтелектуальні здібності, сприйнятливість до учення, творчі можливості і прояви; - мають домінуючу активну пізнавальну потребу; - переживають радість від добування знань, розумової праці. Життя вимагає від школи підготовки випускника, здатного адаптуватися до змінних умов, комунікабельного і компетентного |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Зробити безкоштовний сайт з uCoz |