Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Четвер, 02.05.2024, 04:06 |
Троїцько-Харцизька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 18 | |
Вітаю Вас Гість |
|
ІнсценізаціїІнсценізації
та драматизації на уроках світової
літератури
Прийоми «перекладу» літературного твору
на мови інших мистецтв досить різноманітні: виразне читання, усне словесне
малювання, читання за ролями, інсценування, складання кіносценаріїв. Прийом
інсценування безпосередньо вводить театральне мистецтво на урок літератури.
Інсценізація та драматизація – етапи ускладнення театрально-інтерпретаційної
діяльності учнів.
Інсценування – це
створення учнями акторських інтерпретацій літературного твору незалежно від
його родової приналежності.
Завдяки інсценізації в учнів
розширюється уявлення про можливості інтерпретації літературного твору як
власне театральними засобами (акторська гра, режисура), так і засобами
живопису, музики, хореографії.
Інсценування, драматизація є засобами
формування умінь читати, аналізувати драматичний твір, створювати його сценічну
інтерпретацію. Ці прийоми активізують розвиток літературно-творчих умінь
підлітків, сприяють удосконаленню їх естетичної культури. Завдяки інсценізації
в учнів є можливість виявити акторські здібності, розкрити свої творчі
можливості. «Вжитися в роль», передати характер героя виходить в учнів не одразу. Але цей процес настільки
захоплює школярів, що у них виникає бажання спробувати ще не один раз. Участь в
інсценізації надихає учнів, і вже не оцінка, а відгук однокласників,
педагогів-глядачів визначає бажання «переграти по-іншому», тобто створити нову
інтерпретацію.
|
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Зробити безкоштовний сайт з uCoz |