Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 02.05.2024, 04:06

Троїцько-Харцизька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 18

Меню сайту
Наше опитування
Що Ви читаєте?
Всього відповідей: 2
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інсценізації

Інсценізації та драматизації  на уроках світової літератури

 

 

       Прийоми «перекладу» літературного твору на мови інших мистецтв досить різноманітні: виразне читання, усне словесне малювання, читання за ролями, інсценування, складання кіносценаріїв. Прийом інсценування безпосередньо вводить театральне мистецтво на урок літератури.

 

       Інсценізація та драматизація –  етапи ускладнення театрально-інтерпретаційної діяльності учнів.

 

       Інсценування – це створення учнями акторських інтерпретацій літературного твору незалежно від його родової приналежності.

 

       Завдяки інсценізації в учнів розширюється уявлення про можливості інтерпретації літературного твору як власне театральними засобами (акторська гра, режисура), так і засобами живопису, музики, хореографії.

 

       Інсценування, драматизація є засобами формування умінь читати, аналізувати драматичний твір, створювати його сценічну інтерпретацію. Ці прийоми активізують розвиток літературно-творчих умінь підлітків, сприяють удосконаленню їх естетичної культури. Завдяки інсценізації в учнів є можливість виявити акторські здібності, розкрити свої творчі можливості. «Вжитися в роль», передати характер героя виходить  в учнів не одразу. Але цей процес настільки захоплює школярів, що у них виникає бажання спробувати ще не один раз. Участь в інсценізації надихає учнів, і вже не оцінка, а відгук однокласників, педагогів-глядачів визначає бажання «переграти по-іншому», тобто створити нову інтерпретацію.

 

Форма входу
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz