Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Четвер, 02.05.2024, 14:03 |
Троїцько-Харцизька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 18 | |
Вітаю Вас Гість |
|
Проект 11 класПроект зі світової літератури «Значення числової та кольорової символіки у романі
М.Булгакова «Майстер і Маргарита» 11 клас Актуальність проекту як навчальної технології В основі проекту лежать інтереси учня. Участь у проекті забезпечує розвиток ключових компетентностей учня: уміння вчитися, інформаційної, загальнокультурної; предметних компетентностей: комунікативної, соціальної, самоосвіти і саморозвитку, продуктивної творчої діяльності. Виконуючи завдання, які передбачає проект, учні не лише досліджують значення числової та кольорової символіки у романі для розуміння його ідейно-художнього змісту, але й доходять висновків про незмінність вічних життєвих категорій – добра і зла. Ключове питання: значення числової
та
кольорової символіки
у романі «Майстер
і Маргарита». Тематичні питання: ·
Значення нумерології та кольорометрії
у житті людини.
·
Використання чисел і кольорів у романі для розуміння його ідейно-художнього
змісту та образів персонажів.
·
Використання певної групи кольорів і чисел у розкритті авторського задуму.
·
Зв’язок чисел і кольорів: взаємне доповнення або врівноваження одне одного.
·
Визначення основної проблеми роману. Паспорт проектної роботи
Мета і завдання проекту
·
дослідити текст
роману «Майстер і Маргарита» щодо використання у ньому чисел і кольорів; ·
розвивати уміння аналізувати, співставляти,
узагальнювати, робити висновки; ·
навчати будувати промову, виступати перед аудиторією,
коротко висловлювати свої думки, чітко інтерпретувати результати досліджень; ·
виховувати повагу до надбань людства, утверджувати
моральні цінності; ·
зробити висновок про майстерність Булгакова як художника
слова; ·
визначити нерозривний взаємозв’язок між вічними
категоріями життя – добром і злом. Очікувані
результати:
У результаті роботи над проектом учні:
-
набудуть досвіду у пошуку інформації, дослідженні художнього твору; -
виявиться творчий підхід дітей у створенні продукту
діяльності; -
удосконалять навички вільного, аргументованого висловлення
думок; -
розвинуть увагу, спостережливість, логічне мислення,
творчу уяву; -
зможуть зробити висновок про залежність характеру людини
і подій її життя від чисел і кольорів; -
розвинуть комунікативні здібності при роботі у групі; -
навчаться презентувати продукт своєї діяльності;
-
удосконалять уміння
здійснювати само-, взаємооцінювання результатів творчої діяльності. Етапи
роботи над проектом:
1.
Визначення теми
проекту. 2.
Окреслення проблеми і мети проекту. 3.
Обговорення структури проекту, складання плану роботи. 4.
Презентація необхідного мовного матеріалу і
передкомунікативне тренування. 5.
Збір інформації: звернення до вже відомих знань і
життєвого досвіду. 6.
Робота з джерелами інформації. 7.
Робота в групах. 8.
Систематичне обговорення проміжних результатів: учні
представляють зібраний матеріал, керівник коментує виконану учнями роботу,
коригує помилки у вживані мовних одиниць. 9.
Аналіз зібраної
інформації, координація дій груп. 10.
Підготовка
презентації проекту (підсумковий урок з теми). 11.
Демонстрація результатів проекту (кульмінаційна точка
роботи над проектом).
12.
Оцінка проекту (активність учасників груп, глибина
дослідження, рівень креативності учнів). Переглянути та скачати документ Ви можете тут: http://school18tr-khar.ucoz.ru/load/proekt_zi_svitovoji_literaturi_znachennja_chislovoji_ta_kolorovoji_simvoliki_u_romani_m_bulgakova_majster_i_margarita_11_klas/1-1-0-15 Скачати презентацію Ви зможете тут http://school18tr-khar.ucoz.ru/load/prezentaciji/znachennja_chislovoji_simvoliki_u_romani_mikhajla_bulgakova_majster_i_margarita/2-1-0-10 "Значення числової символіки" http://school18tr-khar.ucoz.ru/load/prezentaciji/znachennja_kolorovoji_simvoliki_u_romani_mikhajla_bulgakova_majster_i_margarita/2-1-0-8 "Значення кольорової символіки" |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Зробити безкоштовний сайт з uCoz |