Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Четвер, 02.05.2024, 04:16 |
Троїцько-Харцизька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 18 | |
Вітаю Вас Гість |
|
Проект 8 класПроект зі світової літератури «Біблійні
мотиви у творчості російських поетів» 8 клас
Актуальність проекту як
навчальної технології В основі проекту лежать інтереси учня. Участь у проекті забезпечує розвиток ключових компетентностей учня: уміння вчитися, інформаційної, загальнокультурної; предметних компетентностей: комунікативної, соціальної, самоосвіти і саморозвитку, продуктивної творчої діяльності. Виконуючи завдання, які передбачає проект,
учні не лише досліджують творчість російських поетів на предмет використання
біблійних сюжетів, але й доходять висновків про незмінність і повсякчасну
актуальність моральних цінностей. Ключове питання:
значення біблійних сюжетів
у творчості російських поетів. Тематичні питання:
·
чому біблійні теми та мотиви були і є улюбленими для
багатьох поетів? ·
У чому полягає «вічність» сюжетів Книги книг? ·
Особливості зображення біблійних сюжетів різними
художниками слова.
·
Значення духовності у світовому товаристві. Паспорт проектної роботи
Мета і завдання проекту
·
дослідити
творчість російських поетів щодо використання біблійних сюжетів; ·
розвивати уміння компаративно аналізувати поетичні твори, знаходити інтертекстуальні
елементи; ·
навчати будувати промову, виступати перед аудиторією,
коротко висловлювати свої думки, чітко інтерпретувати результати досліджень; ·
виховувати повагу до надбань людства, утверджувати
моральні цінності; ·
зробити висновок про магічну силу вічних сюжетів Книги
книг. Очікувані результати:
У результаті роботи над проектом
учні: -
набудуть досвіду у пошуку інформації, дослідженні
поетичних джерел; -
виявиться творчий підхід дітей у створенні продукту
діяльності; -
удосконалять навички вільного, аргументованого
висловлення думок; -
удосконалять уміння здійснювати компаративний аналіз
віршів різних поетів; -
розвинуть асоціативне мислення, творчу уяву; -
зможуть зробити висновок про вищість духовного світу
людини над матеріальною стороною життя; -
розвинуть комунікативні здібності при роботі у групі; -
навчаться презентувати продукт своєї діяльності;
-
удосконалять уміння
здійснювати само-, взаємооцінювання результатів творчої діяльності. Етапи роботи над проектом: 1.
Визначення теми
проекту. 2.
Окреслення проблеми і мети проекту. 3.
Обговорення структури проекту, складання плану роботи. 4.
Презентація необхідного мовного матеріалу і
передкомунікативне тренування. 5.
Збір інформації: звернення до вже відомих знань і
життєвого досвіду. 6.
Робота з джерелами інформації. 7.
Робота в групах. 8.
Систематичне обговорення проміжних результатів: учні
представляють зібраний матеріал, класні керівники коментують виконану учнями
роботу, коригують помилки у вживані мовних одиниць. 9.
Аналіз зібраної
інформації, координація дій різних груп. 10. Підготовка презентації проекту (підсумкового
уроку з теми). 11.
Демонстрація результатів проекту (кульмінаційна точка
роботи над проектом).
12. Оцінка проекту
(активність учасників груп, глибина дослідження, рівень креативності учнів). Набуття учнями знань і вмінь під час виконання проекту
Критерії оцінювання результатів роботи: -
повнота, глибина розкриття теми; -
рівень креативності у виконанні роботи; |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Зробити безкоштовний сайт з uCoz |