Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Четвер, 02.05.2024, 04:28 |
Троїцько-Харцизька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 18 | |
Вітаю Вас Гість |
|
6 класТема. Головні засоби творення комічного та
їхня роль у характеристиці
персонажів і розкритті
ідеї твору. Мета. Поглибити знання учнів про комічне; навчити
визначати різновиди комічного у
художньому творі; розвивати уміння учнів характеризувати героїв
твору, визначати тему та ідею твору, усне мовлення, творче мислення,
уміння робити висновки; виховувати високі моральні якості. Обладнання: підручник, комп’ютерна презентація, портрет А.П.Чехова, ілюстрації до
оповідань «Хамелеон», «Товстий
і Тонкий», схеми, картки з
тестами, аркуш оцінювання. Тип уроку: урок аналізу епічного твору. Перебіг уроку Гумор – це
соломинка, яка нікого не рятує. Але коли вхопишся
за неї, робиш рух, який допомагає триматися
на воді.
Фелікс Кривин І.Організаційний
момент ІІ.
Актуалізація знань
Гра «Упізнай героя». Хто з героїв
оповідань Чехова говорить ці слова? 1. «Ні, голубе мій, бери вище… Я вже до
таємного дослужився…Дві звізди маю…» (Товстий) 2. «Я, ваше превосходительство... Дуже
приємно...» (Тонкий) 3. «Якщо кожен кусатиметься, то краще й
не жити на світі...» (Хрюкін) 4. «Чому тут? Це ти навіщо палець?.. Хто
кричав?» (Очумєлов) 5. «Начебто безпорядок, ваше благородіє!..»
(Єлдирін) 6. «Я вже одружений, як бачиш... Це ось моя дружина, Луїза, уроджена Ванценбах…» (Тонкий) Ø Закінчити речення: Оповідання – це ...
Ø Доповнити схему Повністю скачати Ви зможете тут: http://school18tr-khar.ucoz.ru/load/urok_6_kl_chekhov/1-1-0-16 |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Зробити безкоштовний сайт з uCoz |